مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 09:152020-05-03سياسي

گلایه از وضعیت انباشت زباله در ضلع غربی دریاچه چیتگر


عضو شورای شهر تهران، نسبت به وضعیت بوستان چیتگر و دریاچه شهدای خلیج فارس به شهرداری تذکر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهربانو امانی، در جلسه علنی روز یکشنبه با اشاره به بازدید میدانی که در خصوص اقدامات مقابله با بیماری کرونا از مجموعه بوستان چیتگر و دریاچه شهدای خلیج فارس داشته است، گفت: در این بازدید با صحنه هایی ناراحت کننده و تأسف بار مواجه شدم، انباشت زباله ها و استشمام بوی متعفن در ضلع غربی دریاچه، منظره ای نا مناسب و شرم آور خلق کرده بود.

وی ادامه داد: محوطه ای خالی بین بوستان چیتگر و دریاچه شهدای خلیج فارس بدون مدیریت باقی مانده است و تنها با دیواره ای از فنس و توری حد فاصل این دو مجموعه گردشگری تفکیک شده است.

امانی با بیان اینکه بارها اعضای شورای شهر بر موضوع اجرای مدیریت یکپارچه شهری تاکید داشته اند، گفت: ولی متأسفانه این موضوعِ حائز اهمیت در مجموعه شهرداری تهران که مدعی اجرای مدیریت یکپارچه شهری است، به هیچ وجه رعایت نشده و نشانه ای از این ادعا در بدنه شهرداری دیده نمی شود.

در حالی که این محل می تواند فرصت بزرگی جهت انتفاع شهروندان و بهره برداری شهرداری تهران باشد به معضل و تهدیدی بزرگ برای سلامت شهروندان به دلیل دپوی انبوه زباله تبدیل شده است و مجموعه های تحت امر از پذیرفتن مسئولیت اداره این محوطه خالیِ دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه از وضعیت انباشت زباله در ضلع غربی دریاچه چیتگر

گلایه از وضعیت انباشت زباله در ضلع غربی دریاچه چیتگر