مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 09:152020-05-03اقتصادي

درخواست اهدا تبلت وتلفن هوشمند به دانش آموزان چابهاری


همایون امیری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا و قدردانی از کمک بیش از 72 میلیون تومانی خیران به خانواده دانش آموزان نیازمند شهرستان چابهار اظهار داشت: این اقدام خیر توانست دانش آموزان نیازمند را در این شرایط سخت کرونا شادمان کند.

وی افزود: توزیع 15 دستگاه تبلت اهدایی به ارزش 9 میلیون تومان به دانش آموزان این شهرستان انجام شد که نقش مهمی در ادامه تحصیل دانش آموزان دارد بطوریکه از هر تبلت سه تا چهار نفر دانش آموز خواهر و برادر در مقاطع مختلف تحصیلی بصورت مشترک استفاده می کنند.

مدیر آموزش و پرورش چابهار با بیان اینکه حدود 80 هزار دانش آموز در چابهار و دشتیاری مشغول به تحصیل هستند و نیاز فوری به تبلت و لپ تاپ و یا تلفن هوشمند برای استفاده از آموزش مجازی و برنامه شاد دارند، افزود: خوشبختانه خیران بومی و کشوری ورود جدی برای ارتقای آموزش و ساخت فضاهای استاندارد داشته اند که از جمله آنها تحویل تعدادی تبلت و اجرایی شدن ساخت مدارس در سطح این منطقه است.

وی گفت: نبود اینترنت در روستاهای مختلف جنوب سیستان و بلوچستان به ویژه شهرستان های چابهار و دشتیاری سبب شده تا بسیاری از دانش آموزان این مناطق به اپلیکیشن شاد برای ادامه تحصیل بصورت مجازی دسترسی نداشته باشند و تعطیلی مدارس و شیوع کرونا آنان را غمگین تر کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست اهدا تبلت وتلفن هوشمند به دانش آموزان چابهاری

درخواست اهدا تبلت وتلفن هوشمند به دانش آموزان چابهاری