مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 09:262020-05-03اقتصادي

230 کیلومتر فیبر نوری در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود


سید محمد هادی امیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: اعتبار مورد نیاز کابل کشی 230 کیلومتر فیبر نوری در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد از محل USO اخذ شده است.

وی بیان کرد: این طرح ها در محورهای ارتباطی باشت به چرام، روستاهای گچساران، یاسوج به سی سخت و یاسوج به کاکان با 39 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار در دست اجراست وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین طرح های فیبر نوری در باشت اجرا می شود افزود؛ در نیمه دوم سال 1398محور باشت به چرام در سه فاز به مبلغ 18میلیارد ریال به پیمانکار واگذار شد.

امیری ابراز داشت:فاز اول این طرح از مرکز مخابرات شهرستان باشت تا روستای کزنگان به طول 35 کیلومتر ،عملیات حفاری ،کابل کشی و مفصل بندی آن انجام و در هفته ارتباطات به بهره برداری خواهد رسید .

سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد:فاز دوم این پروژه از روستای کزنگان تا بناری به مسافت 35 کیلومتر به پیمانکار دیگری واگذار شده است و هم اکنون 15 کیلومتر آن عملیات حفاری و کابل کشی انجام و بقیه در حال تکمیل است.

وی در ادامه گفت:فاز سوم طرح احداث فیبر نوری درجاده باشت به چرام از روستای بناری تا چرام به طول 27 کیلومتر به پیمانکار دیگری واگذار شده است و عملیات حفاری ،کابل کشی و مفصل بندی آن انجام و در هفته ارتباطات به بهره بردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

230 کیلومتر فیبر نوری در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود

230 کیلومتر فیبر نوری در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود