مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 09:262020-05-03سياسي

نماینده اصولگرای مجلس: شورای نگهبان انتخابات را مهندسی می کند، می گوید من نکردم!


اختیار دست حقوقدان شورای نگهبان است و خودش عمل می کند و انتخابات را بر اساس سلیقه خود مهندسی می کند و می گوید من مهندسی نکردم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، غلامرضا کاتب نماینده اصولگرای مردم گرمسار در نشست علنی امروز مجلس در جریان بررسی ماده چهار طرح اصلاح قانون انتخابات، با ارائه پیشنهادی مبنی بر اینکه مبنای التزام به اسلام اقرار فرد باشد، گفت: مهمترین اصل در نظام جمهوری اسلامی اعتماد عمومی است بعضا مطرح می کنند که چرا مجلس در این شرایط به این موارد می پردازد و باید به وضعیت معیشت مردم رسیدگی کند.

مردم از ما می خواهند که عدالت و آزادی در مجلس ذبح نشود و وظیفه ما است که اجازه ندهیم هرکسی بر اساس نظرات شخصی خود نظر ندهد.

او ادامه داد: پیشنهادی که بنده دادم با آقای امیرابادی مطرح کردم و ایشان گفتند در بحث ابراز وفاداری اقرار می شود اما در بحث التزام نمی شود.

کاتب گفت: ما در اینجا آورده ایم در ابراز وفاداری به اسلام و نظام ملاک تشخیص آن چیست.

یک حقوق دان که تشخیص هم ندارد می گوید تو التزام نداری کاندیدا می گوید دارم اما حقوقدان نمی پذیرد اینجا ملاک چیست؟ هرچیزی که بگوید که اختیار دست حقوقدان شورای نگهبان است و خودش عمل می کند و انتخابات را بر اساس سلیقه خود مهندسی می کند و می گوید من مهندسی نکردم من به عنوان نمونه می گویم در همین انتخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده اصولگرای مجلس: شورای نگهبان انتخابات را مهندسی می کند، می گوید من نکردم!

نماینده اصولگرای مجلس: شورای نگهبان انتخابات را مهندسی می کند، می گوید من نکردم!