مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 09:302020-05-03بين الملل

گاردین: یک پنجم کودکان انگلیسی در قرنطینه گرسنگی می کِشند


بعد از تعطیلی شهر ها و محدودیت های مربوط به ویروس کرونا و با توجه به میلیون ها نفری که در انگلیس تلاش می کنند برای خانواده خود خوراک تهیه کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری فارس، بر اساس آمار منتشر شده از بنیاد تغذیه بریتانیا، در پنج هفته گذشته، تقریباً یک پنجم کودکان در خانواده های انگلیسی به غذای کافی دسترسی نداشته اند.

همزمان که خانواده های آسیب پذیر در انگلیس، با قرنطینه و کمبود درآمد دست و پنجه نرم می کنند، این کودکان وعده های مختلف غذایی را از دست می دهند.

به نوشته پایگاه گاردین ، فشار بر خانواده های پرجمعیت تر، خانواده هایی که تنها یک سرپرست دارند و خانواده هایی که کودکان معلول دارند بیش تر بوده است.

بر اساس گزارشی، 30 درصد از خانواده های تک سرپرست و 46 درصد از خانواده هایی که کودک معمول دارند غذای کافی در اختیار ندارند و نیاز های پایه غذایی خود را به سختی برطرف می کنند.

گاردین در ادامه این گزارش نوشت، با توجه به اینکه مدارس در کشور انگلیس دیگر صبحانه ها و نهار های رایگان به دانش آموزان ارائه نمی دهند، خانواده های فقیر تر در وضعیت بحرانی قرار گرفته اند.

طرح دولت انگلیس برای ارائه کوپن های غذایی دانش آموزان به ارزش 15 پوند در هفته نیز به مشکلات آنان افزوده است؛ زیرا بسیاری از مادران و پدران نمی توانند این کوپن ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاردین: یک پنجم کودکان انگلیسی در قرنطینه گرسنگی می کِشند

گاردین: یک پنجم کودکان انگلیسی در قرنطینه گرسنگی می کِشند