مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 09:362020-05-03سياسي

کار مسوولان در اجرای فرایض الهی خطیر است


آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی روز یکشنبه در اولین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در سال جاری اظهار داشت: گماشتن فرد ناتوان در مسوولیتی که توان انجام آن را ندارد، کمک به منکر تقویت است و این مساله را منافقانی انجام می دهند که خداوند آن را در حد کفر برشمرده است.

وی با تاکید بر لزوم بازنگری در مسوولیت ها و رسیدگی به حساب خود در قبال مسائلی که جامعه با آن روبرواست، تاکید کرد: باید وظایف خود را درباره این مسائل بازخوانی کنیم و به مسوولیت نگاه دیگری داشته باشیم چرا که فرصت خدمت را نمی شود دوباره بدست آورد و لذا باید شرایط جامعه را به سمت خیر و نیکی تغییر داد.

نماینده ولی فقیه در کردستان با طرح این سوال که چه شده که جوانان ما مشتاق مهاجرت به بلاد کفر شده اند، افزود: باید توجه کرد که آیا در تربیت جوان خود کوتاهی کرده ایم که شاهد آسیب های اجتماعی زیاد هستیم؟ آیت الله حسینی شاهرودی مشکل اساسی در زمینه فریضه امرو به معروف و نهی از منکر را مجموعه مسوولان دانست و یادآور شد: این به معنای این نیست که مردم رعایت نکنند بلکه مسوولیت مسوولان در این زمینه بیشتر است.

وی با بیان اینکه باید معروف را بشناسیم و به وظیفه خود در قبال آن عمل کرده و ترویج دهیم، اضافه کرد: برخی مسوولان نادانسته گاهی مروج منکر می شوند که باید برای بهبود و رفع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار مسوولان در اجرای فرایض الهی خطیر است

کار مسوولان در اجرای فرایض الهی خطیر است