مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 09:552020-05-03بين الملل

کشف کلاهبرداری جدید در وب سایت های وردپرس


مرکز ماهر نسبت به کشف کلاهبرداری های الکترونیکی جدید در وب سایت های وردپرس ( WordPress ) به دلیل وجود ضعف امنیتی در سیستم های پرداختی هشدار داد.

- مرکز ماهر نسبت به کشف کلاهبرداری های الکترونیکی جدید در وب سایت های وردپرس ( WordPress ) به دلیل وجود ضعف امنیتی در سیستم های پرداختی هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مرکز ماهر، حملات کلاهبرداری تجارت الکترونیک به یک مشکل اساسی در سه سال گذشته تبدیل شده و شرکت های تجاری بزرگی که از بستر Magento استفاده می کنند توسط یک بدافزار به نام Magecart که مبالغ هنگفتی را از آن خود کرده است، آسیب دیده اند.

هدف این نوع حمله، سوءاستفاده از ضعف امنیتی برای تزریق کد مخرب در سیستم های پرداختی و به دست آوردن اطلاعات کارت اعتباری زمان واردکردن آن ها توسط مشتری است.

مشتریان، محصولات یا خدماتی که برای آنها هزینه پرداخت کرده اند را دریافت می کنند، در حالی که در پس زمینه جنایتکاران داده های لازم را به منظور کلاهبرداری کارت ضبط کرده اند.

این حملات معمولاً تا زمانی که قربانی دارنده کارت شکایتی نکند، شناسایی نمی شود.

کارشناسان شرکت امنیتی Sucuri، یک نرم افزار جدید کلاهبرداری الکترونیکی کشف کردند که با بدافزارهای مشابه مورد استفاده در حملات Magecart متفاوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف کلاهبرداری جدید در وب سایت های وردپرس

کشف کلاهبرداری جدید در وب سایت های وردپرس