مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 09:552020-05-03سياسي

رسانه و چالش های فکریِ پساکرونا


آنچه می توان از آمد و شدهای فکری و شبه فکری در فضای تبادل اطلاعات دریافت این است که اگر نتوانیم آشتی میان دین و علم را- چنان که بود و هست و خواهد بود- به زبان امروز تبیین کنیم شاهد دوگانگی وحشتناکی خواهیم شد که بنیان اعتقادی افراد را نشانه خواهد رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، عباس محمدیان رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در یادداشتی نوشت: برخی افراد به پس از کرونا فکر می کنند و قلم به تحریر جهانِ پسا کرونا دارند و نگاه ها تازه می کنند تا بعد از رفتنِ این ویروس منحوس و رفع شر آن و گذر فضای پیامد این بیماری، با نگاهی نو باز گردند و برخی را نظر بر این است که پساکرونا یی وجود نخواهد داشت و به امید آن نشستن، زانوها را چنان سست خواهد کرد که توان برخاستن نیابد چه کرونا آمده است بماند و ما ناگزیر از همزیستی با این موضوع هستیم و باید شرایط را برای بهتر زیستن به رغم وجود این اوضاع مدیریت کنیم.

به هر روی با دو نگاه مواجه هستیم و به هرکدام هم که معتقد باشیم بر سر این موضوع اتفاق نظر خواهیم داشت که اوضاع به شدت و سرعت در حال گونه گون شدن است.

فکر می کنم بعد از این خیلی از نظامات تغییر خواهد کرد.

این تغییر هم فقط اقتصادی یا حتی اقتصادی- اجتماعی نخواهد بود بلکه فراتر و عمیق تر خواهد رفت و به جانمایه های درونی انسان هم خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه و چالش های فکریِ پساکرونا

رسانه و چالش های فکریِ پساکرونا