مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 10:102020-05-03بين الملل

قرنطینه حدود 3 هزار خدمه کشتی کروز آلمانی


به دنبال مثبت شدن تست کرونای یکی از کارکنان کشتی آلمانی، دو هزار و 899 خدمه آن در سواحل دریای شمال این کشور قرنطینه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در روز سی ام آوریل دو هزار و 899 خدمه یک کشتی کروز آلمانی با نام ماین شیف 3 بعد از مثبت شدن آزمایش کرونای یک نفر از سرنشینان، در همان کشتی در سواحل دریای شمال این کشور قرنطینه شدند.

شبکه خبری چینی سی جی تی ان گزارش داد از کل خدمه این کشتی در پی مثبت شدن آزمایش یک نفر، تست کرونا گرفته شده و نتایج آن روز دوشنبه مشخص خواهد شد.

سرویس خبری چین به نقل از کنسولگری این کشور در هامبورگ اعلام کرد 58 نفر از خدمه این کشتی چینی هستند که همه آنها در شرایط جسمانی خوبی هستند.

بنابر داده های امروز (یکشنبه) انجمن بیماری های عفونی رابرت کخ ، ظرف 24 ساعت گذشته، 793 مورد جدید به مبتلایان به کرونا ویروس در آلمان افزوده شد تا مجموع مبتلایان به کرونا در این کشور اروپایی به 162 هزار و 496 مورد برسد.

  بنا به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز، طبق گزارش انجمن رابرت کخ، ظرف 24 ساعت گذشته نیز 74 نفر دیگر به قربانیان ویروس کووید-19 افزوده شده است تا مجموع قربانیان کرونا در آلمان 6 هزار و 649 نفر شود.

مقایسه آمار و ارقام 24 ساعت گذشته انجمن رابرت کخ با آمار و ارقام یک روز قبل آن نشان می دهد که روند ابتلا و فوتی های کرونا در آل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرنطینه حدود 3 هزار خدمه کشتی کروز آلمانی

قرنطینه حدود 3 هزار خدمه کشتی کروز آلمانی