مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 10:202020-05-03سياسي

راه اندازی 2 سامانه آموزش مجازی در دانشگاه گلستان


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه گلستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تحت الشعاع قرارگرفتن فعالیت های دانشگاه های کشور، دانشگاه گلستان به منظور تداوم فعالیت های دانشگاهی اقدام به راه اندازی و توسعه سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی (LMS) و سامانه .

- ایسنا/گلستان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه گلستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تحت الشعاع قرارگرفتن فعالیت های دانشگاه های کشور، دانشگاه گلستان به منظور تداوم فعالیت های دانشگاهی اقدام به راه اندازی و توسعه "سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی (LMS)" و "سامانه هوشمند جلسات آنلاین" کرده است.

حسین مومنی اظهار کرد: این دو سامانه به همت اساتید و متخصصان دانشگاه گلستان راه اندازی شده و قابلیت برگزاری کلاس های مجازی درس به صورت برخط، برگزاری امتحانات، انجام تکالیف دانشجویی و نیز برگزاری سمینارها، کارگاه ها و جلسات مجازی را دارد.

وی افزود: به منظور بالا بردن کیفیت برگزاری کلاس ها، جلسات و سمینارها در بستر سامانه های طراحی شده، تعداد سرورها افزایش و پهنای باند نیز ارتقاء یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه گلستان، مومنی بیان کرد: دانشگاه گلستان به منظور ایفای مسئولیت اجتماعی خود آمادگی دارد تا در خصوص به کارگیری این سامانه ها به تمامی دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 2 سامانه آموزش مجازی در دانشگاه گلستان

راه اندازی 2 سامانه آموزش مجازی در دانشگاه گلستان