مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 10:302020-05-03اقتصادي

بیمه بیکاری ناشی از کرونا به تعداد محدودی در تایباد اختصاص یافت


رییس اداره کار و رفاه اجتماعی تایباد گفت: از مجموع 135 نفر ثبت نامی در سامانه وزارت جهت دریافت بیمه بیکاری به علت شیوع کرونا، 32 نفر تایید شدند.

- محمود بیانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: پس از شیوع گسترده کرونا ویروس در کشور بسیاری از مشاغل و کسب و کارها از جمله صنوف و مشاغل خدماتی تالارها، رستوران ها، مراکز فرهنگی ورزشی، هتل ها و مراکز اقامتی و گردشگری تحت تأثیر قرار گرفته و با رکود و تعطیلی مواجه شدند.

به همین دلیل ستاد مقابله با کرونا مبلغ پنج هزار میلیارد تومان اعتبار به منظور کمک به صندوق بیمه بیکاری برای پرداخت به مشاغل آسیب دیده از کرونا اختصاص داده است.

رییس اداره کار و رفاه اجتماعی تایباد گفت: در همین راستا تا تاریخ اعلام شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا 135 نفر در سامانه اعلامی وزارت کار و رفاه اجتماعی ثبت نام کردند که پس از بررسی وزارت کار، 32 نفر تأیید و جهت دریافت بیمه بیکاری به تأمین اجتماعی معرفی شدند.

وی در خصوص علت اختلاف آمار ثبت نامی و تأیید شده، ابراز کرد: از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا 13 رسته شغلی اعلام شده است که باید حداقل بیمه کارگری در رسته ثبت نامی را داشته باشند، ممکن است برخی ها جزو رسته های اعلامی نبودند، یا اینکه جزو مشاغل کارگری نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه بیکاری ناشی از کرونا به تعداد محدودی در تایباد اختصاص یافت

بیمه بیکاری ناشی از کرونا به تعداد محدودی در تایباد اختصاص یافت