مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 11:102020-05-03اجتماعي

رشد شاخص های آموزش و پرورش زنجان در سال گذشته


مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: شاخص های آموزش و پرورش زنجان در سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

- ابراهیم رفیعی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با همکاری فرهنگیان عملکرد آموزش و پرورش استان در سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به رشد هشت پله ای آموزش و پرورش در جایگاه استان در زمینه کنکور سراسری طی سال گذشته عنوان کرد: در این زمینه زنجان رتبه نخست میزان رشد در کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته از طریق اخذ آرای قضایی و احکام جایگزین به ارزش 6 میلیارد ریال انجام شده است، ادامه داد: این اعتبار در راستای تجهیز و تعمیر مدارس با هماهنگی دستگاه قضایی استان تامین اعتبار شد.

رفیعی با بیان اینکه در سال گذشته معلمان و دانش آموزان استان در مسابقات قرآنی با کسب 15 رتبه برتر کشوری با رشد 66 درصدی افتخار آفریدند، ادامه داد: 20 مقام ورزشی برتر نیز در سال جاری توسط دانش آموزان و معلمان در سال گذشته کسب شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه شتاب بخشی سوادآموزی در قالب طرح دو ساله و پنج ساله برای نخستین بار در استان به منظور ریشه کنی بی سوادی در گروه های هدف تدوین شد، ادامه داد: شاخص پوشش تحصیلی ابتدایی با ارتقای بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد شاخص های آموزش و پرورش زنجان در سال گذشته

رشد شاخص های آموزش و پرورش زنجان در سال گذشته