مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 11:352020-05-03اقتصادي

پروانه بهره برداری برای چاه های کشاورزی هرمزگان صادر می شود


عبدالحمید کمالی روز یکشنبه در بازدید از روند فعالیت این چاه ها افزود: این طرح شامل دارندگان چاه های آب کشاورزی هرمزگان که مشمول فرم یک هستند، می باشد.

چاه های حفر شده قبل از سال 85 در هرمزگان به عنوان چاه های فرم یک شناخته می شوند که چهار هزار و چهار چاه آب مشمول پروانه بهره برداری در استان در قالب چاه های فرم یک شناسایی شد.

وی بیان داشت: تاکنون 2 هزار و 700 دارنده چاه اقدام به ثبت نام و تشکیل پرونده کرده که برای هزار و 100 مورد، فرم اعلام وضعیت صادر شده و هزار و600 مورد نیاز به تکمیل پرونده دارند.

مدیرحفاظت و بهره برداری منابع آب شرکت آب منطقه ای هرمزگان از دارندگان چاه های آب کشاورزی که تاکنون هیچ اقدامی نکرده و یا پرونده آنها نیاز به تکمیل دارد خواست هرچه سریع تر نسبت به اعلام وضعیت و اخذ پروانه بهره برداری اقدام کنند.

کمالی یادآورشد: پیگیری اجرای سیستم آبیاری قطره ای بر روی اراضی زیرنظر سازمان جهاد کشاورزی، نصب تجهیزات شامل موتور و پمپ براساس مجوز صادر شده (با اولویت نصب الکتروموتور و برقی کردن چاه) و نصب کنتور بر روی چاه از جمله اقداماتی است که باید برای اخذ پروانه بهره برداری انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: اداره های تابعه شرکت آب منطقه ای هرمزگان در شهرستان ها آمادگی برای راهنمایی و توضیح های لازم به متقاضیان را دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروانه بهره برداری برای چاه های کشاورزی هرمزگان صادر می شود

پروانه بهره برداری برای چاه های کشاورزی هرمزگان صادر می شود