مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 12:402020-05-03اجتماعي

برای برچیده شدن مدارس سنگی در خوزستان تلاش می کنیم


مدارس کانکسی در استان جمع آوری شده و تلاش خود را برای برچیده شدن مدارس سنگی آغاز می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامرضا شریعتی ظهر امروز یکشنبه در حاشیه آیین گرامیداشت مقام معلم در محل اداره کل آموزش و پرورش با قدردانی از تلاش های معلمان استان، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا این مراسم به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد و وظیفه خود را می دانستم که برای تقدیر و سپاس از اقدامات ارزنده و رویکرد عاشقانه معلمان استان خوزستان و فداکاری هایی که این قشر برای آموزش دانش آموزان ما انجام می دهند در این مراسم حضور یافته و سپاس خود را از آنها عرضه بدارم.

وی افزود: کار معلمان صرفاً یک شغل نیست بلکه یک رسالت و کار عاشقانه بوده است و از علاقه و عشق وافر برای هدایت و تربیت انسان و ساختن جامعه بر می آید.

رییس شورای آموزش و پرورش استان ادامه داد: معلمان نقش اساسی و محوری در جامعه دارند و شاهد آن هم اقدامات ارزشمند و قابل توجهی است که در دوره شیوع کرونا انجام دادند که تحسین مقامات کشوری را نیز برانگیخت.

شریعتی بیان کرد: دولت همه همت خود را به خرج می دهد که مطالبات معلمان را پرداخت کند و افزایش حقوق پایان سال 98 را اعمال کند؛ همچنین تلاش در راستای ایجاد شرایط مناسب تر برای اینکه معلم دغدغه کمتری داشته باشد و بیشتر به فکر آموزش دانش آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای برچیده شدن مدارس سنگی در خوزستان تلاش می کنیم

برای برچیده شدن مدارس سنگی در خوزستان تلاش می کنیم