مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 13:052020-05-03بين الملل

ائتلاف ضد داعش ماه مارس 28 حمله هوایی در عراق و سوریه انجام داد


مقر فرماندهی عملیات موسوم به عزم راسخ در بیانیه ای اعلام داشت، ائتلاف مبارزه با داعش تحت رهبری آمریکا در ماه مارس دست به 28 حمله هوایی علیه این گروه تروریستی در عراق و سوریه زده است.

- مقر فرماندهی عملیات موسوم به "عزم راسخ" در بیانیه ای اعلام داشت، ائتلاف مبارزه با داعش تحت رهبری آمریکا در ماه مارس دست به 28 حمله هوایی علیه این گروه تروریستی در عراق و سوریه زده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در بیانیه منتشر شده از سوی مقر فرماندهی نیروی ضربت مشترک-عملیات عزم راسخ (CJTF-OIR ) آمده است: واحد CJTF-OIR در فاصله اول مارس تا 31 مارس 2020 دست به اجرای مجموعا 28 حمله هوایی در ارتباط با 44 هدف درگیری در عراق و سوریه زده است.

این ائتلاف غربی عنوان کرد، 20 حمله هوایی را در عراق علیه مواضع داعش انجام داده که به کشته شدن 10 تروریست، از بین رفتن یک مخفیگاه آن ها در یک غار و خنثی شدن سه محل منجر شده است.

در ادامه این بیانیه تصریح شد: نیروی CJTF-OIR در عین حال هشت مورد حمله هوایی را علیه مواضع گروه تروریستی داعش در سوریه در ارتباط با 16 هدف انجام داد که در نتیجه آن هشت عملیات دفاع زمینی رخ داد.

ائتلاف مبارزه با داعش تحت رهبری آمریکا متشکل از بیش از 60 کشور از ماه اوت 2014 تاکنون دست به حمله هوایی و عملیات های دیگر علیه مواضع گروه تروریستی داعش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف ضد داعش ماه مارس 28 حمله هوایی در عراق و سوریه انجام داد

ائتلاف ضد داعش ماه مارس 28 حمله هوایی در عراق و سوریه انجام داد