مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اردیبهشت 1399 ساعت 14:252020-05-03اجتماعي

پروتکل های بهداشتی در برخی ادارات کرمان رعایت نمی شود / برخورد با مدیران خاطی


استاندار کرمان با اشاره به اینکه در بعضی ادارات پروتکل های بهداشتی رعایت نمی شود، گفت: نظارت ها تشدید و با مدیر خاطی دستگاه اجرایی برخورد قانونی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمد جواد فدایی تصریح کرد: باید برای بعضی ادارات که مراجعات و ازدحام بیشتری وجود دارد پروتکل خاص تهیه و ابلاغ شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه شهرهای رودبار جنوب، ریگان، فاریاب، فهرج، کهنوج، کوهبنان و منوجان در استان کرمان دارای وضعیت کم خطر و سفید هستند، بیان کرد: آموزش و پرورش درخواست داده بود کلاس های تقویتی در منوجان برگزار شود که مصوب شد با رعایت پروتکل های بهداشتی، انجام شود.

فدایی اظهار کرد: تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه در اختیار استان نیست و مکاتبات زیادی با تهران در این زمینه داشته ایم اما تاکنون اتفاق خاصی نیفتاده است.

آغاز به کار مدارس از 27 اردیبهشت در شهرهای سفید وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی، کشور به شهرستان های با خطر کم، متوسط و خطر بالا تقسیم شده و قرار است در شهرستان های دارای وضعیت سفید نماز جماعت و جمعه براساس پروتکل برگزار شود و مدارس از 27 اردیبهشت آغاز به کار کنند و منتظر دریافت دستورالعمل ها در این زمینه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروتکل های بهداشتی در برخی ادارات کرمان رعایت نمی شود / برخورد با مدیران خاطی

پروتکل های بهداشتی در برخی ادارات کرمان رعایت نمی شود / برخورد با مدیران خاطی