مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 02:402020-05-03اقتصادي

مجلس یازدهم به پرونده تخلفات ارزی دولت روحانی ورود می کند


پرونده تخلفات دولت در پرونده ارزی از سوی مجلس یازدهم قطعا مورد بررسی قرار خواهد گرفت و به قوه قضاییه ارسال می شود.

- محمدرضا پورابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازدیوان محاسبات مبنی بر تخلفات گسترده ارزی دولت گفت: پرونده تخلفات دولت در ساماندهی بازار ارز از سوی مجلس یازدهم به قوه قضاییه ارسال می شود، کلیه افراد حقیقی و حقوقی که ارز دولتی دریافت کرده اند، باید بدهی ارزی خود را با اعمال جرایمه های به روز تسویه نمایند.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علاوه بر این، باید ارزی که دولت به واردات کالاهای اساسی اختصاص داده و طبق گزارش دیوان محاسبات، کالایی با آن وارد نشده است نیز تسویه شود.

ورود مجلس یازدهم به پرونده رانت های بزرگ در پرونده ارزی دولت عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: مهم ترین اقدامی که باید با نظارت دقیق مجلس یازدهم انجام شود، این است که تکلیف رانت اقتصادی ناشی از تفاوت ارز دولتی و ارز آزاد مشخص شود.

به این معنا که بسیاری از واردکنندگان حقیقی و حقوقی، کالاهای اساسی را با ارز دولتی، وارد و با ارز آزاد در بازار فروختند و رانت بزرگی را به جیب زدند.

دستگاه های دولتی و افراد حقیقی و حقوقی که این اقدام را انجام دادند، باید توسط قوه قضاییه شناسایی شوند و علاوه بر برخورد ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس یازدهم به پرونده تخلفات ارزی دولت روحانی ورود می کند

مجلس یازدهم به پرونده تخلفات ارزی دولت روحانی ورود می کند