مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 03:202020-05-03سياسي

تاریخ در برابر عظمت حضرت خدیجه(س) متواضع و دست به سینه است


وفات حضرت خدیجه سلام الله علیها بهانه ای شد تا گذری بر زندگی این بانوی ثروتمند اما بخشنده زده و خدمات ارزنده ایشان به دین مبین اسلام را یادآور شویم.

- تاریخ در برابر عظمت حضرت خدیجه(س) متواضع و دست به سینه است ایسنا/قم وفات حضرت خدیجه سلام الله علیها بهانه ای شد تا گذری بر زندگی این بانوی ثروتمند اما بخشنده زده و خدمات ارزنده ایشان به دین مبین اسلام را یادآور شویم.

حجت الاسلام والمسلمین حجت الله سروری در گفت وگو با ایسنا با ذکر این مطلب که با تسلیت روز ارتحال ام المومنین(ع) حضرت خدیجه(س) گفت: تاریخ نگاران، حتی قبل از ازدواج حضرت خدیجه با پیامبر اکرم (ص) از ایشان با عنوان هایی همچون بانوی دوراندیش و خردمند یا بانوی عاقل یاد کرده اند؛ همچنین درایت، سخاوت، عفت و پاکدامنی، از ایشان بانویی مورد احترام همگان ساخته و لقب بانوی بانوان قریش را به ایشان نسبت داده بود.

وی افزود: حضرت خدیجه علی رغم داشتن ثروت فراوان هیچگاه از یاری فقیران روی برنگرداند و خانه اش همواره کعبه آمال مردم بی نوا و پناهگاه نیازمندان بود.

این نویسنده حوزوی بیان کرد: ام المومنین، حضرت خدیجه (س)، زنی با گذشت، علاقه مند به معنویات، معتقد به حق و متمایل به اخبار آسمانی بود و همین ویژگی ها سبب شد که اولین زن مسلمان شده و با جان و مال خود در راه توسعه و ترویج دین اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخ در برابر عظمت حضرت خدیجه(س) متواضع و دست به سینه است

تاریخ در برابر عظمت حضرت خدیجه(س) متواضع و دست به سینه است