مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 04:102020-05-04بين الملل

دایره مخالفان دولت الکاظمی گسترده تر شد؛ علاوی و مالکی در لیست مخالفان


مهلت ریاست جمهوری اعطا شده به مصطفی الکاظمی رو به پایان است و در حالیکه ناظران متصور بودند الکاظمی از حمایت مشروط اکثر فراکسیون های پارلمانی برای دولتش برخوردار است اما دایره مخالفانش در حال گسترش یافتن است.

- دایره مخالفان دولت الکاظمی گسترده تر شد؛ علاوی و مالکی در لیست مخالفان مهلت ریاست جمهوری اعطا شده به مصطفی الکاظمی رو به پایان است و در حالیکه ناظران متصور بودند الکاظمی از حمایت مشروط اکثر فراکسیون های پارلمانی برای دولتش برخوردار است اما دایره مخالفانش در حال گسترش یافتن است.

به طوریکه ائتلاف الوطنیه عراق بعد از ائتلاف نوری مالکی اعلام کرد، به دولت او رأی اعتماد نمی دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه رأی الیوم چاپ لندن، در آستانه برگزاری جلسه پارلمانی به منظور تعیین زمان رای گیری درباره دولت مصطفی الکاظمی ائتلاف الوطنیه به رهبری ایاد علاوی در بیانیه ای اعلام کرد: متأسفانه ما شاهد حمایت از خواسته های تظاهرکنندگان نبوده ایم و مکانیزم انتخاب وزیران مبهم و نامعلوم بوده است.

وی با تاکید بر اینکه ائتلافش به دولت مصطفی الکاظمی رأی اعتماد نمی دهد و جلسه پارلمان را تحریم می کند، افزود که در صورت رای اعتماد گرفتن دولت الکاظمی تبدیل به اپوزیسیون مسالمت جو خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دایره مخالفان دولت الکاظمی گسترده تر شد؛ علاوی و مالکی در لیست مخالفان

دایره مخالفان دولت الکاظمی گسترده تر شد؛ علاوی و مالکی در لیست مخالفان