مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 04:362020-05-04اقتصادي

ذخیره آب در تالاب چغاخور به 5 میلیون مترمکعب رسید


مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر 5 میلیون متر مکعب آب در تالاب چغاخور وجود دارد و خروجی تالاب گندمان نیز برای ماندگاری آب بسته شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر 5 میلیون متر مکعب آب در تالاب چغاخور وجود دارد و خروجی تالاب گندمان نیز برای ماندگاری آب بسته شد.

شهرام احمدی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه وضعیت تالاب های چهارمحال و بختیاری به علت رعایت حق آبه زیست محیطی مطلوب است، اظهار کرد: اکثر تالاب های ما در قسمت خشک استان قرار دارند اما با مدیریت صورت گرفته و همکاری جوامع محلی وضعیت خوبی برای پذیرایی از پرندگان مهاجر در فصل بهار دارند.

مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه خروجی تالاب گندمان برای ماندگاری آب بسته شد، افزود: در حال حاضر 5 میلیون متر مکعب آب در تالاب چغاخور وجود دارد و سایر تالاب ها نیز از نظر ذخیره آب وضعیت خوبی دارند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری جوامع محلی تالاب ها وضعیت موجود خود را تا پایان سال حفظ کنند، کوچ پرندگان مهاجر به تالاب های استان بستگی به وضعیت سایر تالاب های کشور دارد که طبق گزارشات اکثر تالاب ها وضعیت خوبی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره آب در تالاب چغاخور به 5 میلیون مترمکعب رسید

ذخیره آب در تالاب چغاخور به 5 میلیون مترمکعب رسید