مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 05:002020-05-04اجتماعي

بی توجهی به رعایت حقوق شهروندی آسیب زاست


رییس اداره بهزیستی شهرستان مهریز با بیان این که بی توجهی به رعایت حقوق شهروندی در قبال معلولان و سالمندان موجب بروز آسیب های ناشی از انزوا در این افراد می شود، - ایسنا/یزد رییس اداره بهزیستی شهرستان مهریز با بیان این که بی توجهی به رعایت حقوق شهروندی در قبال معلولان و سالمندان موجب بروز آسیب های ناشی از انزوا در این افراد می شود، خواستار توجه ویژه مدیریت شهری به مناسب سازی پارک ها و معابر اصلی در این رابطه شد.

رضا زارع گفت: یکی از اهداف بهزیستی فراهم کردن شهری قابل دسترس و بدون مانع برای همه افراد جامعه است که این امر به طور ویژه در دستور کار بهزیستی شهرستان قرار دارد.

وی در این باره خاطرنشان کرد: بی توجهی به رعایت حقوق شهروندی در قبال معلولان و سالمندان موجب کاهش حضور آن ها در جامعه و همچنین بروز برخی آسیب های روحی و روانی ناشی از انزوا در افراد کم توان می شود که باید برای حل آن اقدام مناسب توسط دستگاه های مختلف انجام شود.

زارع ادامه داد: معلولان و سالمندان همانند افراد دیگر جامعه از حقوق شهروندی برخوردار هستند و باید مسئولان وظیفه خود را برای مناسب سازی در شهر و روستاها انجام دهند تا همه به راحتی امور زندگی خود را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی به رعایت حقوق شهروندی آسیب زاست

بی توجهی به رعایت حقوق شهروندی آسیب زاست