مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 05:002020-05-04سياسي

تلاش دستگاه قضا برای راه اندازی مجدد کارخانه قند بردسیر/مطالبات کارگران پرداخت شد


رییس دادگستری شهرستان بردسیر از تعیین و تکلیف مطالبات مالی 350 نفر از کارگران و طلبکاران کارخانه قند در این شهرستان خبر داد و گفت: روند اقدامات قضایی به نحوی بوده است که خط تولید آن حفظ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، حسین رمضانی زاده در تشریح اقدامات دستگاه قضایی برای حل مشکلات کارخانه قند بردسیر و پاسخ به مطالبات مردم و طلبکاران اظهار داشت: با ورود و حمایت رییس کل دادگستری کرمان به عنوان رییس ستاد اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی، روند حل مشکلات قضایی و حقوقی کارخانه قند بردسیر تسریع یافته است.

رییس دادگستری بردسیر در خصوص اینکه آیا امکان راه اندازی مجدد کارخانه قند بردسیر وجود دارد یا خیر؟ گفت: روند اقدامات قضایی به نحوی بوده است که خط تولید آن حفظ شود و امکان راه اندازی مجدد آن وجود داشته باشد.

وی افزود: توقیف های متعدد برخی از نهادهای دولتی و بستانکاران عمده کارخانه روی تمامی پلاک های ثبتی و اموال و املاک این واحد تولیدی طی سالیان متمادی مانع از پرداخت مطالبات کارگران و بستانکاران کارخانه شده بود.

رمضانی زاده افزود: پس از انجام فرایند قانونی، عملیات برگزاری مزایده از سوی واحد اجرای احکام مدنی دادگستری بردسیر در کمترین زمان ممکن آغاز و مطالبات بیش از 350 نفر از ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دستگاه قضا برای راه اندازی مجدد کارخانه قند بردسیر/مطالبات کارگران پرداخت شد

تلاش دستگاه قضا برای راه اندازی مجدد کارخانه قند بردسیر/مطالبات کارگران پرداخت شد