مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 05:102020-05-04سياسي

اکنون بهترین فرصت برای نقش آفرینی کشور در زمینه صادرات مرتبط با بیماری کرونا است


اکنون بهترین فرصت برای نقش آفرینی کشور در زمینه صادرات مرتبط با بیماری کرونا است و ما باید به شرایط پساکرونا در جهان و نیازهای جدید توجه داشته باشیم و از فرصت ها و ظرفیت های ایجاد شده استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاهی خبرگزاری فارس، مجتبی زارعی رییس سازمان بسیج اساتید کشور در آیین رونمایی از سامانه سیاست گذاری هوشمند بحران های اپیدمیک (ساهوپ)، ضمن قدردانی از روابط علمی و هیئت رییسه دانشگاه علم و صنعت ایران و کانون استادی بسیج این دانشگاه و تقدیر از مسولیت اجتماعی استادان این قطب علمی کشور گفت: به طور قطع دشمنان ملت ایران قادر به جنگ های سخت مقابل این کشور نخواهند بود و به نظر می رسد دشمنی ها با ایران به حوزه های شناختی- ادراکی و در بخش های فناوری های زیستی نقل مکان خواهد کرد.

وی ادامه داد: از این رو باید در تشکیل قرارگاه ها و سامانه های دانش پایه در حوزه های شناختی و زیستی سرمایه گذاری بیشتری کنیم که در همین راستا به زودی سازمان بسیج اساتید کشور رسما با معرفی سامانه ساهوپ به دولت محترم و مراکز تصمیم گیر نظام، خواستار حمایت قاطع از کانون استادی دانشگاه علم و صنعت خواهد شد.

زارعی همچنین گفت: بشر در دوران مواجهه با کرونا به تجربه معرفتی تازه ای دست یافته است زیرا آنهایی که خدا را اصطلاحا در غرب تکنیکال کشته و صرفا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکنون بهترین فرصت برای نقش آفرینی کشور در زمینه صادرات مرتبط با بیماری کرونا است

اکنون بهترین فرصت برای نقش آفرینی کشور در زمینه صادرات مرتبط با بیماری کرونا است