مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 05:162020-05-04سياسي

دشمنی ها با ایران به حوزه های شناختی- ادراکی نقل مکان خواهد کرد


دشمنان ملت ایران قادر به جنگ های سخت مقابل این کشور نخواهند بود و به نظر می رسد دشمنی ها با ایران به حوزه های شناختی- ادراکی و در بخش های فناوری های زیستی نقل مکان خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاهی خبرگزاری فارس، مجتبی زارعی رییس سازمان بسیج اساتید کشور در آیین رونمایی از سامانه سیاست گذاری هوشمند بحران های اپیدمیک (ساهوپ)، ضمن قدردانی از روابط علمی و هیئت رییسه دانشگاه علم و صنعت ایران و کانون استادی بسیج این دانشگاه و تقدیر از مسولیت اجتماعی استادان این قطب علمی کشور گفت: به طور قطع دشمنان ملت ایران قادر به جنگ های سخت مقابل این کشور نخواهند بود و به نظر می رسد دشمنی ها با ایران به حوزه های شناختی- ادراکی و در بخش های فناوری های زیستی نقل مکان خواهد کرد.

وی ادامه داد: از این رو باید در تشکیل قرارگاه ها و سامانه های دانش پایه در حوزه های شناختی و زیستی سرمایه گذاری بیشتری کنیم که در همین راستا به زودی سازمان بسیج اساتید کشور رسما با معرفی سامانه ساهوپ به دولت محترم و مراکز تصمیم گیر نظام، خواستار حمایت قاطع از کانون استادی دانشگاه علم و صنعت خواهد شد.

زارعی همچنین گفت: بشر در دوران مواجهه با کرونا به تجربه معرفتی تازه ای دست یافته است زیرا آنهایی که خدا را اصطلاحا در غرب تکنیکال کشته و صرفا بر سلطنت علم ابزاری بر هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنی ها با ایران به حوزه های شناختی- ادراکی نقل مکان خواهد کرد

دشمنی ها با ایران به حوزه های شناختی- ادراکی نقل مکان خواهد کرد