مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 05:162020-05-04اقتصادي

فرماندار: میانگین بازرسی از اصناف اراک روزانه 60 مورد است


حسین بختیاری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بازرسی های روزانه از طریق چهار تیم دانشگاه علوم پزشکی، فرمانداری، نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت و نماینده اصناف می شود و با هیچ صنفی در مقابل حفظ جان و سلامت مردم تعارف نداریم.

وی بیان کرد: شهرستان اراک در زمزه شهرهای سفید قرار ندارد و نیاز است مردم همچنان شیوه نامه های بهداشتی را با دقت رعایت کنند و از رفت و آمدهای غیرضروری بپرهیزند.

فرماندار اراک ادامه داد: پس از بازگشایی مراکز خرید، بازار سرپوشیده و بسیاری از صنوف دیگر، بازرسی ها به صورت مستمر انجام شده که در پی آن سه مرکز خرید بزرگ، یک دفتر پیشخوان دولت، یک دفتر خدمات تلفن همراه و 10 واحد صنفی که به رعایت پروتکل های بهداشتی بی توجه بودند، مهر و موم شدند اما مجدد این صنوف با تعهد کتبی و مصوبه قرارگاه پدافند زیستی باز شده اند.

بختیاری اظهار داشت: انتظار است صنوف مختلف در کنار کسب و کار خود به رعایت برنامه های بهداشتی توجه ویژه کنند و زحمات و تلاش های شبانه روزی کادر بهداشت و درمان را هدر ندهند.

وی گفت: رعایت شیوه نامه های بهداشتی به مراتب آسان تر از تحمل این بیماری است و هر صنفی که به این موضوع توجه نکند مهر و موم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: میانگین بازرسی از اصناف اراک روزانه 60 مورد است

فرماندار: میانگین بازرسی از اصناف اراک روزانه 60 مورد است