مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 05:262020-05-04اقتصادي

از مهاجرت معکوس به روستاها تا ضرورت همکاری نهادها در توسعه روستایی


منتخب مردم شهرستان های اردل، فارسان،کیار و کوهرنگ در مجلس یازدهم با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری دیدار و بر لزوم توسعه روستایی و فراهم شدن زمینه بازگشت روستاییان تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، صبح امروز مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با منتخب مردم شهرستان های اردل، فارسان،کیار و کوهرنگ در مجلس یازدهم دیدار کرد.

سهراب رییسی در این دیدار گفت: طی 4 سال گذشته شاهد افزایش اعتبارات عمرانی این نهاد بوده ایم اما برای رفع مطالبات مردم بازهم با کمبود اعتبار مواجه هستیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این نهاد در روستاها اظهار داشت: توسعه روستایی مبتنی بر اقتصاد روستاها، اجرای طرح هادی روستاهای استان، مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی، ساخت واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد و اقدامات قابل ارائه در سیل اخیر از جمله اقدامات بنیاد مسکن استان است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به مهاجرت معکوس به روستاها افزود: طی چند سال گذشته با اقدامات و کارهایی که در روستاها انجام شد خوشبختانه شاهد بازگشت روستاییان به روستاها بوده ایم اما باز هم باید تلاش شود تا خدمات و امکانات بیشتری برای روستاییان ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مهاجرت معکوس به روستاها تا ضرورت همکاری نهادها در توسعه روستایی

از مهاجرت معکوس به روستاها تا ضرورت همکاری نهادها در توسعه روستایی