مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 05:352020-05-04فرهنگي

عکاس دفاع مقدس: در حال جراحت عکاسی می کردم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازدوشنبه ایرنا، بهزاد پروین قدس در بیستمین آیین شب خاطره حوزه هنری آذربایجان شرقی با موضوع نقش هنر و هنرمندان در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی که به صورت مجازی برگزار شد، افزود: در کنار کسوت رزمندگی ام به عنوان بسیجی با کارهای هنری از جمله نقاشی، نویسندگی و طراحی عجین بودم و خاطرات روزشمار را در جنگ می نوشتم؛ در ابتدا با دورین فیلمبرداری سوپر هشت فیلم برداری و عکاسی می کردم.

شاخص اصلی ام عکاسی بود و قریب به اتفاق در هر عملیاتی که رهسپار جبهه می شدم یک دوربین عکاسی با خود به همراه می بردم و تصاویر بسیار زیادی را از تمامی لحظات جنگ ثبت کردم.

این عکاس دوران هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه در هر کدام از عملیات خاطرات خاصی دارم، اظهار کرد: در یکی از عملیات ها در حال مصاحبه بودیم که بمباران رخ داد و من خواستم مصاحبه قطع نشود و همزمان از آن حالت ها عکاسی کردم؛ حتی یک جای دیگر که عراقی ها آتش باران کرده بودند و خمپاره ها در کنار ما به صدا در می آمد من در حال ثبت لحظات بودم.

پروین قدس اضافه کرد: من در همه حالات از همرزمان و خودم در این عملیات تصویری ثبت کرده ام.

حتی در نقاطی که محاصره شده بودیم با دورین لویتر 2 که عکاسی با آن بسیار سخت است، در حالی که ترکش وارد بدنم شده بود، عکاسی می کردم؛ با تمامی سختی ها و سماجت تمام فیلم های عکاسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکاس دفاع مقدس: در حال جراحت عکاسی می کردم

عکاس دفاع مقدس: در حال جراحت عکاسی می کردم