مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 05:552020-05-04ورزشي

ورزش کارگری استان اردبیل در جایگاه برتر کشور


قاسم رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل در سایه تلاش و زحمات همکاران این اداره کل توانست با انجام کامل تعهدات موجود در حوزه ورزش کارگری موفق به کسب رتبه برتر کشوری در سال 98 شد.

وی با اشاره به استمرار کسب جایگاه برتر ملی ورزش کارگری استان در سه سال اخیر افزود: برگزاری مسابقات ملی و استانی ورزش کارگری، کسب دو مدال جهانی و دستیابی به 41 مدال توسط تیم های اعزامی به مسابقات ورزشی و انجام کامل تعهدات در این حوزه از عوامل مؤثر در راستای تحقق این مهم بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تصریح کرد: افزایش سرانه ورزشی کارگران و افتتاح سه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال کارگران در سه شهرستان اردبیل، پارس آباد و بیله سوار و در نقطه صفر مرزی از فعالیت های صورت گرفته در راستای اهمیت به ورزش کارگران است.

رحیمی با اشاره به میزبانی اردبیل در مسابقات ملی حوزه ورزش کارگری گفت: در سال 98 شاهد میزبانی رشته های ورزشی آمادگی جسمانی بانوان کارگر کشور، طناب کشی آقایان کارگر و مسابقه کاراته سبک های آزاد کارگران کشور در اردبیل بودیم.

وی یادآور شد: طی سال گذشته 150 عنوان مسابقه ویژه کارگران و فرزندان آنها در دو حوزه بانوان و آقایان در شهرستان ها و واحدهای کارگری استان اردبیل برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش کارگری استان اردبیل در جایگاه برتر کشور

ورزش کارگری استان اردبیل در جایگاه برتر کشور