مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 05:562020-05-04سياسي

اعلام برنامه های «پگاه عاشقی» در ماه مبارک رمضان


«پگاه عاشقی» ویژه برنامه سحرگاهی شبکه دو سیما همراه با بخش های کارشناسی و مناجات خوانی به تاثیر ماه مبارک رمضان در ادبیات کهن فارسی می پردازد.

- پگاه عاشقی ویژه برنامه سحرگاهی شبکه دو سیما همراه با بخش های کارشناسی و مناجات خوانی به تاثیر ماه مبارک رمضان در ادبیات کهن فارسی می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، پگاه عاشقی همراه با بخش های گفتگوی کارشناسی، مناجات خوانی مداحین برتر کشور، شعرخوانی شعرای آیینی جوان، قرائت دعای سحر به صورت زنده و بخش های متنوع در ارتباط با حرم معصومین (ع) هر روز ساعت 3 بامداد از شبکه دو پخش می شود.

اجرای این برنامه را سیدکمال میرهاشم زاده بر عهده دارد و هر روز کارشناسان مختلفی از جمله آیت الله میرباقری و حجت الاسلام صدیقی با مباحث دینی در برنامه حضور دارند.

رحیم فارسی تهیه کنندگی پگاه عاشقی درباره ساختار این برنامه گفت: پگاه عاشقی از بخش های کوتاهی تشکیل شده و مداحان و کارشناسان مذهبی بسیاری در برنامه حضور خواهند داشت.

وی بیان کرد: در ابتدای هر برنامه با حرم مطهر رضوی ارتباط زنده و مستقیم برقرار و با کارشناس مذهبی که در آنجا حضور دارد درباره مباحث اخلاقی، مذهبی و معنوی گفتگو می شود که مدت زمان این بخش از برنامه 15 دقیقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های «پگاه عاشقی» در ماه مبارک رمضان

اعلام برنامه های «پگاه عاشقی» در ماه مبارک رمضان