مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 06:562020-05-04سياسي

گزارش تخلف تحصیلی حسین فریدون در مجلس قرائت شد


گزارش تخلفات تحصیلی حسین فریدون امروز 15 اردیبهشت ماه در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی قرائت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیدحمایت میرزاده سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز دوشنبه، 15 اردیبهشت 99 پارلمان متن کامل گزارش این کمیسیون درباره تخلفات تحصیلی حسین فریدون، برادر حسن روحانی رییس جمهور را قرائت کرد.

براساس این گزارش، جمع زیادی از نمایندگان مجلس خواستار اِعمال ماده 234 آیین نامه داخلی مجلس برای این گزارش شده اند که طبق این ماده، تخلفات و متن کامل گزارش برای بررسی های بیشتر به قوه قضاییه ارسال می شود.

متن کامل این گزارش به شرح زیر است:بخش اول، طرح مسأله؛ کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری نظر به وظیفه ذاتی خود مذکور در بند 6 ماده 45 آیین نامه داخلی مجلس و از باب نظارت و کسب اطلاع از کم و کیف امور کشور و نظر به وجود ابهاماتی در خصوص نحوه پذیرش حسین فریدون (دستیار ویژه وقت رییس جمهور) در مقطع دکتری، در 4 مرداد ماه 95 طی نامه ای به وزیر وقت علوم، تحقیقات و فناوری، موارد دارای ابهام را استعلام می کند.

این وزارتخانه در تاریخ 30 مرداد ماه 95 مراحل ثبت نام نامبرده را شرکت در آزمون دکتری نیمه متمرکز در مجموعه علوم سیاسی در سال 1392، انتخاب 5 کد رشته محل در مرحله تکمیل ظرفیت، درخواست نامبرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش تخلف تحصیلی حسین فریدون در مجلس قرائت شد

گزارش تخلف تحصیلی حسین فریدون در مجلس قرائت شد