مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 07:052020-05-04سياسي

کوسه غراوی: دولت نسبت به استخدام نیروهای شرکتی وزارت بهداشت اهتمام ورزند


از دولت می خواهم از تمامی کادر خدوم بهداشت و درمان تجلیل ویژه به عمل آورده و در راستای قدرشناسی، نسبت به استخدام نیروهای شرکتی وزارت بهداشت که با نیت جانانه خدمت کردند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، شهرام کوسه غراوی نماینده مردم مینودشت در مجلس امروز (سه شنبه 15 اردیبهشت 99) در نطق میان دستور خود در صحن علنی مجلس اظهار داشت: در مقطع حساسی که دولت های بزرگ همچون آمریکا در کنترل ویروس کرونا خوار و ذلیل شدند، به امید خدا و همدلی مردم و مسئولان به امید خدا این ویروس را شکست خواهیم داد.

  وی افزود: از دولت می خواهم از تمامی کادر خدوم بهداشت و درمان تجلیل ویژه به عمل آورده و در راستای قدرشناسی،  نسبت به استخدام نیروهای شرکتی وزارت بهداشت که با نیت جانانه خدمت کردند، اهتمام بورزند.

  وی تأکید کرد: در چله دوم انقلاب که با توطئه ها و جنایت های مختلف آمریکایی ها و رژیم صهیونیستی مواجه هستیم، نیازمند همدلی و تقویت جبهه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در مسیر امیدوار کردن هر چه بیشتر مردم در سایه اجرای طرح های اصولی و گفتمان صادقانه با رهنمودات و ارشادات رهبر معظم انقلاب در مسئله جهش تولید و اشتغال هستیم.

  کوسه غراوی با اشاره به کارنامه مجلس دهم، تصویب لوایح و طرح منع به کارگیری بازنشستگان، استخدام معلمان جامانده از تدریس و تصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوسه غراوی: دولت نسبت به استخدام نیروهای شرکتی وزارت بهداشت اهتمام ورزند

کوسه غراوی: دولت نسبت به استخدام نیروهای شرکتی وزارت بهداشت اهتمام ورزند