مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 07:052020-05-04اقتصادي

9 هزار بسته معیشتی در مهاباد توزیع شد


ایرج شجاعی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعطیلی بازار و قرنطینه خانگی موجب شده وضعیت معیشتی اقشار مختلف جامعه تحت تاثیر قرار گیرد و بر این اساس کمک های خیّران، نهادهای مردمی و ارگان های حمایتی برای جبران بخشی از نیازهای مردم و تامین مواد خوراکی جمع آوری و تقسیم شد.

وی ادامه داد: این بسته ها شامل اقلام اساسی نظیر گوشت، روغن، برنج، ماکارونی و ماسک بهداشتی به ارزش هر بسته، 2 تا سه میلیون ریال بوده است.

وی اضافه کرد: توزیع 2 هزار بسته مواد غذایی نیز توسط سپاه مهاباد در ایام ماه مبارک رمضان طی 2 مرحله در این شهرستان آغاز شده که تا پایان این ماه مبارک ادامه دارد.

فرماندار مهاباد اظهار داشت: مسوولان و خیّران این شهرستان باید به فکر جبران ضررهای اقتصادی خانوارهای بی بضاعت به علت تعطیلی روزهای اخیر باشند و گوشه ای از ارزاق سفره شهروندان کم درآمد را تامین کنند.

با توجه به شیوع کرونا و دستور ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی بازار بسیاری از اقشار کم درآمد جامعه از جمله کارگران، دستفروشان و افراد روز مزد دچار مشکل مالی شده اند که بر این اساس اقدام خیرخواهانه خیران در این روزها قابل ستایش است.

خیّران مهابادی در مجموع تاکنون 60 میلیارد ریال برای مقابله با گسترش ویروس کرونا، تامین تجهیزات بیمارستانی و تهیه بسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 هزار بسته معیشتی در مهاباد توزیع شد

9 هزار بسته معیشتی در مهاباد توزیع شد