مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 07:162020-05-04اقتصادي

51 میلیون لیتر سوخت مایع در کرمان صرفه جویی شد


محمدصادق بصیری روز دوشنبه در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره افزایش مصرف فراورده گاز در سال 98 افزود: بخش دیگری از صرفه جویی سوخت مایع در استان کرمان به علت طرح مدیریت سوخت بود که از نیمه سال 98 اجرایی شده است.

وی اظهار داشت: استان کرمان در پی اقدامی مشترک با استان های همجوار برای جلوگیری از قاچاق سوخت است و در بخش قاچاق دام نیز به دنبال رفع مشکلات اجرایی و حقوقی هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه امسال مشکلی در زمینه خرید گندم نداریم گفت: باید به انبارها توجهی بیشتری شود.

وی با اشاره به 50 مصوبه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان در سال 98 عنوان کرد: از این میزان 17 مصوبه در سال گذشته اجرا نشده که باید مشکلات این حوزه رفع شود.

بصیری افزود: کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان در سال جهش تولید باید قاچاق کالا، کمبود نقدینگی و مسائل اقتصادی بسیار جدی بگیرد.

وی اضافه کرد: توزیع سوخت بین کمباین و تراکتورداران به صورت کلی داده می شود و مشکلی در این خصوص وجود ندارد اما کمباین داران می خواهند سهمیه خود را به صورت جز دریافت کنند.

وی گفت: جلوگیری از انجام قاچاق بسیار حائز اهمیت است و جلسات این حوزه باید به صورت منظم برگزار و نشست های شهرستان ها رصد شوند که این امر کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

51 میلیون لیتر سوخت مایع در کرمان صرفه جویی شد

51 میلیون لیتر سوخت مایع در کرمان صرفه جویی شد