مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 07:202020-05-04اجتماعي

برگزاری دوره های تربیت مدرس مجازی به صورت همزمان و غیرهمزمان


با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز آموزشی؛ بنیاد سعدی در راستای تسهیل تربیت مدرسان متخصص آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان به برگزاری دوره های «تربیت مدرس همزمان و غیر همزمان به صورت مجازی» اقدام کرده است.

- با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز آموزشی؛ بنیاد سعدی در راستای تسهیل تربیت مدرسان متخصص آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان به برگزاری دوره های تربیت مدرس همزمان و غیر همزمان به صورت مجازی اقدام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سعدی، به منظور تربیت مدرسان متخصص در آزفا، بنیاد سعدی دوره های مجازی غیر همزمان و همزمان را برگزار کرده تا علاقمندان شرکت در این دوره ها بتوانند با وارد شدن در سامانه بنیاد سعدی به کلاس متصل شوند.

استادهای این دوره ها متخصصین آزفا هستند.

در دوره غیر همزمان روش تدریس زبان فارسی، که از 24 اسفند ماه همزمان با رونمایی از دوره فوق و شرکت 40 نفر از علاقمندان و رایزنان فرهنگی در کشورهای مختلف شروع شده است، تاکنون بیش از 114 نفر شرکت کرده و بیش از 140 نفر دیگر در این دوره ها ثبت نام کرده اند.

طراحی این دوره زیر نظر یک تیم متخصص 13 نفره از تکنولوژیست های آموزشی، متخصص های آزفا، مهندس های رایانه و فناوری اطلاعات، گرافیست و تدوین گر انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره های تربیت مدرس مجازی به صورت همزمان و غیرهمزمان

برگزاری دوره های تربیت مدرس مجازی به صورت همزمان و غیرهمزمان