مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 07:262020-05-04سياسي

منتخب مجلس:تحول اساسی در توسعه شهرستان بروجن نیازمند رفع مشکل آب است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، حجت الاسلام امیرقلی جعفری روز دوشنبه در نشست هم اندیشی با فرماندار، مسوولان دستگاه های اجرایی، دهیاران و روسای شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان بروجن تاکید کرد: توجه به رفع مشکل آب در حوزه های مختلف آشامیدنی، کشاورزی و صنعت و هدایت نگاه های بخش کشاورزی به سمت و سوی اصلاح الگوی کشت و توسعه صنعت گلخانه ای ضروری است.

وی افزود: رفع مشکلات بسیاری از روستاها مستلزم افزایش تعامل دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها با مسوولان شهرستان و استانی است.

جعفری تصریح کرد: استفاده از مشارکت و توانمندی های روستاییان برای عمران و توسعه مناطق روستایی به عنوان یکی از مهم ترین راهبردهای موثر در دست یابی به شاخص های توسعه روستایی به شمار می رود.

فرماندار بروجن نیز گفت: با توجه به نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام جهش تولید ، فرصت های درآمدزایی روستایی این شهرستان مورد توجه قرار خواهد گرفت.

مسعود ملکی تاکید کرد:زمینه ها و پتانسیل برای درآمدزایی در روستاها به خصوص در حوزه های دامپروری، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی فراوان و استفاده مطلوب از این ظرفیت ها ضروری است.

وی یادآور شد: دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهرستان بروجن برای اشتغال زایی، تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و همچنین تحقق اهداف مقام معظم رهبری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتخب مجلس:تحول اساسی در توسعه شهرستان بروجن نیازمند رفع مشکل آب است

منتخب مجلس:تحول اساسی در توسعه شهرستان بروجن نیازمند رفع مشکل آب است