مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 07:462020-05-04سياسي

مقاومت و فداکاری از ویژگی های حضرت خدیجه (س) بوده است


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران مقاومت، ایثار و فداکاری را از ویژگی های حضرت خدیجه (س) دانست و گفت: ایشان برای عزت اسلام و پیروزی مسلمانان و یاری دین خدا تلاش از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

- بابل - مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران مقاومت، ایثار و فداکاری را از ویژگی های حضرت خدیجه (س) دانست و گفت: ایشان برای عزت اسلام و پیروزی مسلمانان و یاری دین خدا تلاش از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

حجت الاسلام ناصر شکریان امیری در گفتگو با خبرنگار مهر با تسلیت وفات بزرگ بانوی اسلام حضرت خدیجه سلام الله علیها، اظهار داشت: این بانوی بزرگ اسلام در سخت ترین شرایط تاریخ اسلام در کنار نبی معظم و مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) حضور داشت و بهترین انیس و قوی ترین مددکار حضرت رسول (ص) در روزهای سخت و بحرانی بود و در شدیدترین شدائد و دشواری های دوران اسلام موجب تسلی خاطر پیامبر (ص) بود.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی های این بانوی فداکار اسلام و برخی مواضع بسیار ارزشمند ایشان در دفاع از اسلام و نبی مکرم اسلام (ص)، افزود: این بانوی بزرگ اسلام از اولین کسانی بود که به پیامبر عظیم الشان انقلاب حضرت محمد (ص) ایمان آورد و نماز خواند و او را تصدیق کرد و تا آخرین لحظه از عمر با برکت خود هم به یاری پیامبر خدا و دین خدا شتافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت و فداکاری از ویژگی های حضرت خدیجه (س) بوده است

مقاومت و فداکاری از ویژگی های حضرت خدیجه (س) بوده است