مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 08:172020-05-04پزشكي

درمان کرونا رایگان است، تخلفات را گزارش کنید


مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت با اشاره به دستور وزیر بهداشت برای درمان رایگان بیماران کرونا در بیمارستان ها گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، دکتر محمدحسین حیدری در ارتباط ویدیو کنفرانسی با خبرنگاران، درباره سرانجام ارزیابی بیمارستان ها، گفت: ارزیابی بیمارستان ها یک روال کلی است که مرکز نظارت و ارزیابی حوزه معاونت درمان پیگیری کرده و بر اساس شاخص های مربوطه فعالیت ارزیابی را در حوزه های مربوطه مانند کرونا انجام می دهند.

در عین حال وظیفه حوزه دفتر بازرسی، بررسی شکایات مردمی درباره مراکز درمانی است که بالطبع این موضوع را با پس خوراندی که از سامانه 190 داریم و مردم با این سامانه ارتباط برقرار می کنند، به صورت موردی آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

وی درباره نحوه نظارت بر نانوایی ها به ویژه در بحران کرونا، افزود: مواردی که برای شکایاتی که در این زمینه مطرح می شود، اگر با 190 تماس گرفته شود، چه در حوزه درمان، چه بهداشت و چه اورژانس و.

و.

، این شکایات ثبت شده و به صورت ویژه پیگیری می شود.

مواردی چون بحث نانوایی ها، بخشی که مربوط به تجهیزات حفاظت فردی است که ممکن است به دست برخی افراد نرسیده باشد و یا شکایت های ناشی از بحث گندزدایی و ضدعفونی هایی که باید اتفاق افتد، باشد که بلافاصله از طریق سامانه موضوع ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان کرونا رایگان است، تخلفات را گزارش کنید

درمان کرونا رایگان است، تخلفات را گزارش کنید