مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 08:302020-05-04فناوري

اپلیکیشن های آلوده همچنان قربانی می گیرند!


محققان امنیتی به تازگی از تلاش چندین ساله هکرها برای سرقت اطلاعات کاربرانی که اپلیکیشن های آلوده در فروشگاه گوگل پلی استور را دانلود کرده اند، - محققان امنیتی به تازگی از تلاش چندین ساله هکرها برای سرقت اطلاعات کاربرانی که اپلیکیشن های آلوده در فروشگاه گوگل پلی استور را دانلود کرده اند، خبر داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارشناسان و محققان فعال در شرکت امنیت سایبری کاسپرسکی به تازگی اعلام کردند که گروهی از هکرها از اواخر سال 2016 میلادی با استفاده از یک بدافزار پیشرفته به سرقت اطلاعات کاربران در اپلیکیشن های آلوده در گوگل پلی استور اقدام کرده اند.

در این گزارش که در وب سایت Wccftech نیز آمده است، هکرها و مجرمان سایبری از اواخر سال 2016 میلادی از یک تروجان و بدافزار پیشرفته در پشتی تحت عنوان PhantomLance سخن گفته اند که برای سال ها به تمامی اطلاعات کاربرانی که برخی از اپلیکیشن های آلوده در فروشگاه آنلاین و اینترنتی گوگل پلی استور را دانلود و نصب کرده بودند، نفوذ و دسترسی پیدا کرده اند.

محققان کاسپرسکی در این خصوص خاطرنشان کردند: بدون شک هدف اصلی استفاده هکرها از این بدافزار سرقت اطلاعات محرمانه و خصوصی گوشی های قربانیان بوده است، چرا که این بدافزار قادر به دسترسی به موقعیت مکانی، پیام های متنی، تماس ها، لیست اپلیکیشن های نصب شده و سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپلیکیشن های آلوده همچنان قربانی می گیرند!

اپلیکیشن های آلوده همچنان قربانی می گیرند!