مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 08:572020-05-04اقتصادي

800 هزار لیتر محلول برای ضدعفونی معبرهای بروجن استفاده شد


حمزه علی ولیان روز دوشنبه در آیین تکریم از خیران سلامت حوزه مدیریت شهری بروجن تاکید کرد: این میزان محلول برای ضدعفونی معبرها و تاسیسات شهری شامل بیمارستان ها، پمپ های بنزین، میدان میوه وتره بار و مراکز فروش دام مصرف شد.

وی افزود: مسدود و محدود کردن مکان های عمومی و پرتجمع مانند آرامستان، منطقه نمونه گردشگری سیاسرد، بوستان ها، موزه ها، رعایت فاصله گذاری فیزیکی در ناوگان حمل ونقل عمومی شهری و راه اندازی پویش در خانه بمانیم برای پیشگیری از شیوع و تلاش برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از سوی مدیریت شهری در بروجن انجام شده است.

ولیان تصریح کرد: در این مدت کارشناسان آتش نشانی شهرداری بروجن توانستند دستگاه محلول پاش اتومایزر مدل تور بوجت را با قدرت پاشش 15 متر و 10 میلیون ریال هزینه برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا بسازند در صورتی که نمونه این دستگاه در بازار حداقل 500 میلیون ریال است.

وی یادآور شد: کشاورزان نیک اندیش بروجن در 50 روز فعالیت خود توانستند شهرداری را برای محلول پاشی معبرها و تاسیسات شهری با استفاده از تجهیزات و نیروی انسانی خود حمایت کنند.

منتخب مردم شهرستان بروجن در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز گفت: شیوع ویروس کرونا باعث شناخت ظرفیت های پنهان و شناسایی توانمندی ها و قابلیت ها جوانان در جامعه شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 هزار لیتر محلول برای ضدعفونی معبرهای بروجن استفاده شد

800 هزار لیتر محلول برای ضدعفونی معبرهای بروجن استفاده شد