مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 09:062020-05-04دانش

دوره مجازی فلوشیپ پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تعریف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، افشین زرقی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از ارائه 101 طرح تحقیقاتی در 2 ماه گذشته خبر داد و گفت: - معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از تعریف دوره مجازی فلوشیپ پژوهشی با کمک دانشکده مجازی آموزش پزشکی و مدیریت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، افشین زرقی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از ارائه 101 طرح تحقیقاتی در 2 ماه گذشته خبر داد و گفت: این تعداد مقام دوم ارائه طرح تحقیقاتی در کشور را از آن دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کرد.

همچنین برگزاری دو نمایشگاه فناورانه و ثبت 15 مقاله که 15 درصد تعداد مقالات کشوری در حوزه کرونا را شامل می شود، از جمله اقدامات معاونت تحقیقات و فناوری است.

وی ادامه داد: از طرفی چاپ 6 کتاب و تولید 6 محصول فناورانه، به ویژه تولید انبوه کیت تشخیص سریع کرونا در کارنامه دانشگاه به ثبت رسیده است.

زرقی ضمن اشاره به لزوم برنامه ریزی پژوهشی برای حرکت به سمت دانشگاه نسل سوم، ادامه داد: راه اندازی مجتمع بین المللی فناوری و نوآوری با 10 زیرساخت آزمایشگاهی آماده به کار و ایجاد امکان استقرار 8 مرکز شتابدهی تخصصی، بهره برداری از بیمارستان هوشمند و به کارگیری فناوری تله مدیسین از جمله برنامه های پژوهشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره مجازی فلوشیپ پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تعریف شد

دوره مجازی فلوشیپ پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تعریف شد