مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 09:102020-05-04سياسي

سازمان بسیج عشایر استان بوشهر فعالیت خود را آغاز کرد


سازمان بسیج عشایر سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با معرفی سرگرد رضا حیدری راد به عنوان مسئول این سازمان، فعالیت خود را آغاز کرد.

- بوشهر- سازمان بسیج عشایر سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با معرفی سرگرد رضا حیدری راد به عنوان مسئول این سازمان، فعالیت خود را آغاز کرد.

مسئول سازمان بسیج عشایر استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: عشایر استان بوشهر از همان روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی و بعدازآن نیز با شروع جنگ تحمیلی با عضویت در گروه های مردمی به کمک انقلاب و نظام اسلامی بر خواسته و با مزدوران داخلی و بیگانگان خارجی شجاعانه پیکار کردند.

سرگرد رضا حیدری راد اظهار داشت: با توجه به نبود قشر بسیج عشایری در استان بوشهر، این عشایر بر حسب مناطق ییلاقی خود اقدام به عضویت در سپاه های عشایری استان های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان کردند که این عضویت تاکنون نیز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به جمعیت زیاد عشایر در استان بوشهر و نبود قشر بسیج عشایری در این استان، بر آن شدیم تا سازمان بسیج عشایری استان را راه اندازی کنیم که بر همین اساس و با پیگیری هایی که انجام شد موفق شدیم در اسفند سال گذشته مجوز تأسیس این سازمان را بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان بسیج عشایر استان بوشهر فعالیت خود را آغاز کرد

سازمان بسیج عشایر استان بوشهر فعالیت خود را آغاز کرد