مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 09:152020-05-04سياسي

سازمان بسیج عشایر استان بوشهر فعالیت خود را آغاز کرد


مسئول سازمان بسیج عشایر استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: عشایر استان بوشهر از همان روزهای اول پیروزی انقلاب اسلامی و بعدازآن نیز با شروع جنگ تحمیلی با عضویت در گروه های مردمی به کمک انقلاب و نظام اسلامی بر خواسته و با مزدوران داخلی و بیگانگان خارجی شجاعانه پیکار کردند.

سرگرد رضا حیدری راد اظهار داشت: با توجه به نبود قشر بسیج عشایری در استان بوشهر، این عشایر بر حسب مناطق ییلاقی خود اقدام به عضویت در سپاه های عشایری استان های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان کردند که این عضویت تاکنون نیز ادامه دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به جمعیت زیاد عشایر در استان بوشهر و نبود قشر بسیج عشایری در این استان، بر آن شدیم تا سازمان بسیج عشایری استان را راه اندازی کنیم که بر همین اساس و با پیگیری هایی که انجام شد موفق شدیم در اسفند سال گذشته مجوز تأسیس این سازمان را بگیریم.

حیدری راد افزود: فعالیت سازمان بسیج عشایر استان بوشهر با سازمان دهی و ایجاد پایگاه ها و حوزه های بسیج عشایری در تمام شهرستان های استان آغازشده است که در ادامه برنامه های مختلفی ویژه این قشر برنامه ریزی و در رده های عشایری اجرا می-شود.

مسئول بسیج عشایر استان بوشهر نقش عشایر استان بوشهر را در تأمین امنیت پایدار در این استان بی بدیل توصیف و تصریح کرد: عشایر استان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان بسیج عشایر استان بوشهر فعالیت خود را آغاز کرد

سازمان بسیج عشایر استان بوشهر فعالیت خود را آغاز کرد