مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 09:262020-05-04سياسي

سنگ تمام بچه هیئتی های گچساران از دفاع مقدس تا کمک مومنانه/ تصاویر


رییس شورای هیات مذهبی گچساران با اشاره به توزیع بسته معیشتی گفت:کمک های مردمی این شورا با همکاری آستان قدس رضوی در ماه مبارک رمضان در کنار پخت غذای گرم و توزیع اقلام غذایی همچنان ادامه دارد.

- خبرگزاری فارس گچساران_ سمیرا نصاری،  با شیوع کرونا ویروس هرچند برای بسیاری از مردم و به خصوص قشر کم برخودار سخت بود و مشکلاتی را برای آنان ایجاد کرد اما باز هم همدلی و کمک های مومنانه مردم از سختی ها و مشکلات اقشار آسیب پذیر کاست.

با شیوع ویروس کرونا در گام نخست گروه های مختلف مردمی ، هیات مذهبی، بسیجیان، در کنار مسوولان  پا به عرصه گذاشتند تا مشکلات موجود در حوزه تامین اقلام مورد نیاز  غذایی و بهداشتی را تا حدودی مرتفع  و گامی برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بردارند.

پس از بیانات مقام معظم رهبری  در نیمه شعبان مبنی بر ضرورت حمایت از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا، همه به ندای رهبر انقلاب اسلامی پیرامون مواسات و کمک مومنانه لبیک گفتند واجرای  رزمایش مواسات و کمک مومنانه، کشور را به جنب و جوش انداخت.

 این روزها شاهد رزمایش مواسات در شهرستان هستیم که هم اکنون  در حال برگزاری است و گروه های مردمی و خیرین  در این روزهای کرونایی هم نوعان  و همشهریان خود را فراموش نکرده و با کمک های ریز و درشت خود اقشار آسیب پذیر و نیازمند را حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ تمام بچه هیئتی های گچساران از دفاع مقدس تا کمک مومنانه/ تصاویر

سنگ تمام بچه هیئتی های گچساران از دفاع مقدس تا کمک مومنانه/ تصاویر