مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 09:262020-05-04اجتماعي

مرکز خدمات جامع سلامت طلحه دشتستان پزشک ندارد


مرکز خدمات جامع سلامت این روستا که محل مراجعه ساکنان روستاهای طلحه، شاهیجان، درنگ، شاه پسرمرد، اسد آباد و عشایر حاشیه این روستاها است از اوایل بهمن ماه تاکنون تنها در 2 هفته پزشک به خود دیده است.

در این بین اهالی این روستاها در نبود پزشک ناگزیر به مراجعه مراکز درمانی حومه هستند که با توجه به طولانی بودن مسافت مشکلات عدیده ای فراروی آنها ایجاد شده است.

با توجه به اینکه شمار زیادی از روستاییان وسیله اختصاصی برای دسترسی به پزشک ندارند همین امر موجب شده تا نگرانی آنها در موضوع نبود پزشک دوچندان شود.

این وضعیت باعث شده تا در بسیاری از مواردروستاییان با ترس از ابتلا به کرونا در نبود پزشک قید مراجع به سایر مراکز درمانی را زده و اقدام به خوددرمانی کنند.

یکی از عشایر دشت طلحه گفت: در چندین نوبت به مرکز خدمات جامع سلامت این منطقه مراجعه کردم اما پزشک نداشت و ناگزیر به سفر به مناطق همجوار برای انجام امور درمانی خود شدم که در شیرایط سخت شیوع ویروس کرونا استرس، ترس و هزینه های زیادی را تحمل کردم.

مهدی رضایی افزود: در صورتی که چنین مرکزی فاقد پزشک تعریف شده باید اطلاع رسانی لازم به عشایر صورت گیرد تا برای نیازهای درمانی خود وقت خود را صرف مراجعه به این مرکز نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز خدمات جامع سلامت طلحه دشتستان پزشک ندارد

مرکز خدمات جامع سلامت طلحه دشتستان پزشک ندارد