مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 09:262020-05-04سياسي

تمامی رانندگان اردبیل دارای کارت هوشمند هستند


کارت هوشمند برای رانندگان ناوگان باری و مسافر به عنوان مدرک شناسایی رانندگان در بخش حمل و نقل جاده ای محسوب می شود.

وی با بیان اینکه کارت هوشمند ضریب امنیتی بالایی دارد، اظهارداشت: امکان ذخیره سازی اطلاعات و لحاظ کردن اطلاعات کارت با سایر سیستم های عملیاتی مانند امکان شناسایی دقیق رانندگان، تشخیص رانندگان فعال از غیرفعال، جلوگیری از صدور کارت های تکراری یا تقلبی، ایجاد گردش کار و ثبت تخلفات راننده از جمله مزیت های این کارت است.

وی با اشاره به فعالیت 13 هزار و 800 راننده در حوزه کالا و مسافر در استان اردبیل بیان کرد: پارسال بیش از 2 هزار کارت هوشمند برای اولین بار در بین رانندگان استان صادر شد و هم اکنون تمامی رانندگان کارت هوشمند دارند.

وی همچنین به فعالیت 87 شرکت حمل و نقل کالا و 54 شرکت مسافرتی در استان اشاره کرد و گفت: در مجموع هشت هزار و 900 دستگاه ناوگان در بخش حمل کالا و مسافر در استان اردبیل به مردم ارائه خدمات می کنند.

رحمتی گفت: در راستای تحقق کامل اهداف دولت الکترونیک و صرفه جویی در مصرف کاغذ حذف فیزیکی کارت هوشمند راننده و ناوگان در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل افزود: از 31 اردیبهشت امسال تمام اطلاعات رانندگان و فرآیند حمل و نقل بر اساس کد ملی راننده خواهد بود و شماره هوشمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی رانندگان اردبیل دارای کارت هوشمند هستند

تمامی رانندگان اردبیل دارای کارت هوشمند هستند