مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 09:262020-05-04سياسي

طرح سوال از شهردار همدان کلید خورد انتقاد از عملکرد با طرح 21سوال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، هشتمین جلسه صحن شورای شهر همدان برگزار و در این جلسه شماری از اعضای شورا به استناد ماده 83 قانون تشکیلات وظایف و انتخابات شورای اسلامی کشور و انتخابات شهرداران نسبت به عملکرد شهردار همدان طرح سوال داشتند.

تعدادی از اعضای شورای شهر همدان با طرح 21 سوال از شهردار همدان، خواهان پاسخگویی وی شدند به طوری که شهردار همدان موظف است طی مهلت 10 روزه پاسخگوی سوالات مطرح شده همراه با ارائه مستندات، باشد.

بر این اساس با توجه به رسالت رسانه ای بر آن شدیم تا فهرست کامل این سوالات را برای آگاه سازی شهروندان همدانی از دغدغه تعدادی از وکلایشان در حوزه مدیریت شهری منتشر کنیم که در ادامه می خوانید: 1.

با توجه به ثبت نام بیمه تکمیلی کارکنان شهرداری علت نام نویسی افرادی که هیچ کدام از آن ها کارمند شهرداری همدان نبوده اند، چیست؟ 2.

در خصوص پلاک ثبتی واقع در خیابان پرستار به ملکیت شهرداری همدان که سابقاً جهت اسکان یکی از ادارات همدان موقتاً واگذار شده بود نیز سوالاتی مطرح است.

3.

در خصوص نامه ها مرتبط با اقدامات حقوقی جهت بازگشت سهام شهرداری همدان (سازمان عمران) با توجه به پیگیری های فراوان شورای اسلامی شهر طی مدت زمان تصدی جنابعالی، علت عدم ارسال نظریات کارشناسی خط به این شورا چه بوده است؟ 4.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سوال از شهردار همدان کلید خورد انتقاد از عملکرد با طرح 21سوال

طرح سوال از شهردار همدان کلید خورد انتقاد از عملکرد با طرح 21سوال