مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 09:352020-05-04سياسي

جذب 65 درصد فارغ التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه ای به بازار کار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، رضا نقدی ظهر دوشنبه در دیدار با آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان به میزبانی دفتر وی ضمن بیان اینکه 65 درصد فارغ التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه ای جذب بازار کار می شوند، ابراز داشت: با توجه به نقش و رسالت این دانشگاه در اشتغال و کارآفرینی همواره تلاش ها بر این اصل استوار است تا آموزش ها بر اساس نیاز بازار کار ارائه شود.

وی ضمن بیان اینکه مهم ترین هدف این دانشگاه کاهش آمار بیکاری است، افزود: بر همین اساس می کوشیم تا با تربیت تکنسین ها و مهندسان ماهر، شایسته و کارآفرین و نیز تعامل با مراکز صنعتی و بخش های دولتی و خصوصی، زمینه لازم برای کسب مهارت، ایجاد اشتغال و کارآفرینی ایجاد شود.

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان بابیان اینکه این دانشگاه چهار هزار دانشجو و چهار دانشکده در شهرستان های سمنان، شاهرود و امیرآباد دامغان دارد، ابراز داشت: یکی از مزایای خوب دانشگاه فنی و حرفه ای مهارت آموزی در کنار علم است به همین دلیل آمار بیکاری فارغ التحصیلان این دانشگاه مطلوب است.

اعتبارات دانشگاه ها بهبود یابد نماینده ولی فقیه در استان سمنان هم در این نشست با تاکید بر اینکه می بایست بین علم و صنعت در جامعه پیوندی ایجاد شود تا شاهد رشد اقتصادی کشور باشیم، تصریح کرد: با توجه به عدم وجود ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 65 درصد فارغ التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه ای به بازار کار

جذب 65 درصد فارغ التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه ای به بازار کار