مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 10:202020-05-04سياسي

راه اندازی کانال های فضای مجازی آستان امامزادگان استان سمنان


سرگروه اعزام مبلغ اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: هم زمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، کانال های آستان امامزادگان استان سمنان در فضای مجازی راه اندازی شد.

- حجت الاسلام محمد حسین پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: جهان امروز با توجه به شیوع کرونا ویروس و انتشار فوق العاده سریع آن در دنیا با آزمونی مواجه است که در طول تاریخ مشابه ندارد.

وی افزود: مردم مؤمن، همسو و همدل کشور که در طول تاریخ به این اوصاف شناسنامه و سبقه دارد و برنامه جهادی آن شهره خاص و عام است، همانند همیشه سربلند از این آزمون بیرون آمدند و همراه و همکام با مسؤولان، تمام تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا را به گوش جان خریده و به آن جامه عمل پوشاندند.

سرگروه اعزام مبلغ اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: مبلغان جهادی که پس از شیوع ویروس در کنار کادر درمانی به انجام خدمات می پرداختند و برخی نیز در ارائه خدماتی مانند غسل متوفیان مشغول بودند، عرصه جهاد فرهنگی را نیز خالی نگذاشتند و بر آن شدند محتوای سلامت معنوی را احیا کنند.

وی عنوان کرد: مبلغان در کنار مسؤولان فرهنگی و روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان و اعضای خدوم هیأت امنا و مراکز افق امامزادگان در فضای مجازی و در کانال های منتسب به امامزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کانال های فضای مجازی آستان امامزادگان استان سمنان

راه اندازی کانال های فضای مجازی آستان امامزادگان استان سمنان