مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 11:152020-05-04سياسي

آغاز مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» با محوریت مساجد در همدان


فرمانده سپاه ناحیه همدان از آغاز مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» با محوریت مساجد در همدان خبر داد.

- علی بقایی در گفت وگو با حبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه اظهار کرد: بعد از فرمایش مقام معظم رهبری در نیمه شعبان، مردم همدان به توصیه ایشان که فرمودند از فرصت ماه مبارک رمضان استفاده شود و رزمایش کمک مومنانه، مواسات و همدلی در سطح کشور داشته باشیم به صورت خودجوش پای کار آمدند.

وی با بیان اینکه بعد از ساعات اولیه فرمایش رهبری سازمان بسیج و سپاه پای کار آمدند و با همراهی مردم قرارگاه مواسات و کمک مومنانه امام حسن مجتبی(ع) در همدان شکل گرفت گفت: قرار شد با همدلی، همفکری و همپوشانی بتوانیم این اقدام را انجام دهیم که خوشبختانه مرحله اول به خوبی در چهارم اردیبهشت ماه قبل از ماه رمضان اجرا شد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به اینکه با کمک همه بخش ها، گروه های مردمی و مجموعه هایی پای کار 5 هزار بسته حمایتی در این مرحله توزیع شد افزود: 3 هزار بسته حمایتی توسط سپاه و 2 هزار بسته از طریق کمک های مردمی و در مجموع 5 هزار توزیع شد.

وی با بیان اینکه ارزش هر بسته 300 هزار تومان بود از واریزی 300 هزار تومان به حساب یک هزار کارگر فصلی در همدان خبر داد و گفت: این اقدام با همکاری کمیته امداد و مجموعه های دیگر صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» با محوریت مساجد در همدان

آغاز مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» با محوریت مساجد در همدان