مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اردیبهشت 1399 ساعت 11:202020-05-04سياسي

مشکلات مالی 200 طرح شاخص خراسان رضوی در کمیته تامین مالی بررسی می شود


مشکلات مالی 200 طرح اولویت دار شناسایی شده این استان در کمیته تامین مالی بررسی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در جلسه مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی با محوریت نیشابور که به صورت ارتباط ویدئو کنفرانسی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی و افزودن امام جمعه شهرستان به این الگو، این بود که با فرهنگ سازی، فضایی برای مشارکت بیشتر مردم در حوزه توامند سازی جوامع محلی فراهم شود.

استاندار خراسان رضوی افزود: مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی با اعتماد مردم ارتباط مستقیم دارد به این معنا که اگر مردم شاهد صداقت و عملکرد معین های اقتصاد مقاومتی باشند، با این الگو همراه می شوند.

وی با اشاره به قابلیت های نیشابور در مقایسه با دیگر شهرستان های کمتر برخوردار خراسان رضوی، بیان کرد: نیشابور محل پرورش فقیهان، ادیبان و شخصیت های نامداری بوده که ظرفیت قابل توجهی در حوزه های مختلف از جمله گردشگری دارد، بنابراین زیبنده نیست که در این شهرستان حتی یک بیکار وجود داشته باشد.

رزم حسینی خط مقدم توسعه کشور را روستا برشمرد و تصریح کرد: اگر روستا آباد شود حاشیه نشینی و مهاجرت صورت نمی گیرد، بنابراین انتظار می رود معین های اقتصاد مقاومتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مالی 200 طرح شاخص خراسان رضوی در کمیته تامین مالی بررسی می شود

مشکلات مالی 200 طرح شاخص خراسان رضوی در کمیته تامین مالی بررسی می شود